Patobulinkite savo programėlių ir tinklalapių naudotojo patirtį, siekdami didesnių pardavimų ir klientų pasitenkinimo.
UX/UI auditas padeda išvengti vartotojų patirties problemų dar iki to momento, kai tos problemos tampa sunkiai suvaldomos. Aktyvus auditavimas skatina spręsti esamas problemas bei sukuria visą eilę naudų
UX/UI auditas padeda sumažinti klientų atmetimo rodiklį, identifikuojant ir sprendžiant funkcines problemas, optimizuojant navigavimą ir gerinant bendrą vartotojo patirtį, skatinančią lankytojus ilgiau likti svetainėje ar programėlėje.
UX/UI auditas sumažina klientų nusivylimą, nustatydamas ir pašalindamas naudojimosi kliūtis, užtikrindamas sklandesnę ir intuityvesnę sąveiką su svetaine, elektronine parduotuve ar aplikacija.
Efektyvus UX/UI auditas padeda didinti klientų išlaikymą, gerinant vartotojų pasitenkinimą, supaprastinant naršymą ir skatinant teigiamas patirtis, kurios skatina vartotojus grįžti.
Klientų lojalumas užtikrinamas nuosekliai teikiant išskirtinę patirtį, kuri atitinka ir viršija klientų lūkesčius, skatinant ilgalaikius santykius ir prekės ženklo palaikymą.
Optimizuojant sistemos vartotojų patirtis kiekviename kliento kelionės žingsnyje, auga konversijų rodikliai bei didėja pardavimų apimtys.
UX/UI auditas, nustatydamas ir pašalindamas dizaino bei komunikacijos klaidas, užtikrina sklandžią ir gerą vartotojų patirtį Jūsų skaitmeninėje erdvėje. Tai, be abejonės, palieka gerą įspūdį apie prekinį ženklą.
Turėdami daugiau nei 18 metų patirtį, puikiai suprantame, kaip svarbu pasirinkti patikimą IT partnerį, kuris vystys bei prižiūrės Jūsų skaitmeninius sprendimus ir produktus.
Laikomės pažadų ir remiamės ekspertinėmis žiniomis. Mus rekomenduoja ir mūsų klientai.
Turime solidžią patirtį audituojant UX/UI didelėse ir vidutinėse įmonėse, dirbančiose mažmeninėje prekyboje, logistikos ir sveikatos apsaugos sektoriuose.
Susipažįstame su klientų verslu ir procesais. Atsižvelgiame į Jų specifinius poreikius ir, remiantis jais, atliekame UX/UI auditą. Audito rezultatas – aiškios rekomendacijos, kurias reikia išpildyti, siekiant geresnės vartotojų patirties.
Nuolat atnaujiname žinias, sekame rinkos tendencijas, domimės naujausiomis ir pažangiausiomis technologijomis tam, kad mūsų siūlomi sprendimai būtų bent viena koja priekyje to, ką naudoja Jūsų konkurentai.
Mūsų klientai visuomet informuojami apie audito eigą ir, reguliariai įsitraukę, teikiame informaciją apie progresą, dalinamės įžvalgomis ir patarimais.
Tele2 savitarnos mobilioji programėlė suteikia galimybę lengvai valdyti mobiliuosius planus ir paskyras. Daugiau
„Pildyk“ programėlė leidžia patogiai valdyti balansą, stebėti duomenis realiuoju laiku, greitai papildyti sąskaitą ir pasinaudoti išskirtinėmis akcijomis. Daugiau
„Maxima Lietuva“ mobilioji programėlė siūlo sklandžią apsipirkimo patirtį, lengvą navigaciją, integruotą piniginę, su galimybe atsiskaityti, bei personalizuotus pasiūlymus. Daugiau
Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.