Klientui reikėjo netiesioginės mažmeninės prekybos platformos, skirtos parduoti, rezervuoti, keistis ir skolinti įrenginius, integruotos su administravimo panele, susieta su pardavimo vietos (POS) sistemomis degalinėse ir kioskuose, siekiant užtikrinti sklandų procesų valdymą.
Galimybė prisijungti/registruotis be slaptažodžio, taip pat pasirinkti tradicinį prisijungimą.
Naudotojai gali diagnozuoti įrenginio gedimus ir pasirinkti sprendimus.
Sistemoje, pagal nustatytas taisykles, veikia automatinis vartotojų anonimizavimas, siekiant užtikrinti visų BDAR reikalavimų laikymąsi.
Ši funkcija leidžia vartotojams suasmeninti sistemos siunčiamus el. laiškus ir naudotis „pagrindinėmis“ funkcijomis prisijungus prie sistemos.
Ši funkcija leidžia naudotojams pakeisti savo senus įrenginius ir įsigyti naujus už mažesnę kainą.
iToDEV programavimo prioritetas – tvarkingas kodas, aiškios programuotojo atsakomybės ir saugumas. Mes laikomės OWASP gairių ir atliekame CVE analizę, taip pat SAST ir DAST skenavimus, siekdami užtikrinti aukščiausią programinės įrangos saugumo lygį.
iToDEV frontend kūrimas pagrįstas moderniais, komponentų pagrindu veikiančiais framwork‘ais, kurie užtikrina lankstumą, našumą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Naudojamos geriausios praktikos, užtikrinančios optimalų veikimą ir vienodą vartotojo patirtį visose platformose.
Sėkmingas projektas turi prasidėti nuo kliento poreikių ir procesų supratimo. Tam reikalinga verslo procesų analizė. Verslo analizė apima: naudojimo atvejų diagramos, išsamių vartotojų istorijų, srautų ir sekos diagramos ir vizualinių maketų (wireframes) parengimą. Visa tai padeda geriau suprasti ir procesus, ir būsimos sistemos veikimą.
iToDEV sukūrė mobilią aplikaciją naudodami „Agile“ metodologiją ir pažangias įrankius tokius kaip: Xcode, Android Studio, GitLab, CI, CD ir Firebase. Taip pat buvo pasitelkta inovatyvūs DI paremti įrankiai: Tabnine, JetBrainsAI ir ChatGPT.
iToDEV testuotojai dirba vadovaudamiesi pasauliniu mastu pripažįstamu ISTQB standartu. Laikydamiesi BDD principų, pirmenybę teikiame galutinio vartotojo pasitenkinimui.
iToDEV sukurta sistema suteikė klientui autonomiškai veikiančią platformą, kuri optimizuoja administracines sistemos užduotis, naujų vartotojų įtraukimą, naujienlaiškių valdymą ir užtikrina GDPR reikalavimų atitikimą. Tai nulemia efektyvesnį produkto kūrimą ir mažesnes išlaidas.
Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.