Tele2 Lietuva – pirmaujanti rinkoje telekomunikacijų bendrovė. Jai kritiškai svarbu, kad klientai gautų aukčiausios kokybės aptarnavimą. Dauguma Tele2 Lietuva abonentų naudoja išmaniuosius telefonus. Iššūkis – skubantis ir laiko neturintis klientas, norintis patogiai, sau įprastoje aplinkoje (išmaniajame telefone) valdyti ar užsakyti paslaugas, matyti ir apmokėti sąskaitas. Geriausias sprendimas – IOS ir Android telefonams pritaikyta savitarnos mobili programėlė. Svarbu užtikrinti jos patikimumą, nepertraukiamą veikimą, gebėjimą apdoroti didelius srautus. Nemažiau svarbi ir programėlės vartotojo patirtis – funkcijos patalpintos įprastose vietose, lengva naviguoti.
Vartotojas gali patikrinti trumpųjų žinučių (SMS), pokalbių minučių balansą bei jų naudojimo statistiką.
Ši funkcija ne tik padeda išvengti nereikalingų išlaidų, bet ir užtikrina, kad duomenis vartotojas naudotų kuo efektyviau. Vartotojas gali kontroliuoti interneto naudojimą ir priimti pagrįstus sprendimus, kad būtų užtikrintas ilgalaikis efektyvumas.
Vartotojas gali sumokėti ir peržiūrėti einamojo mėnesio sąskaitą bei stebėti ankstesnes sąskaitas ir mokėjimų išrašus.
Vartotojas gali pasikeisti pasirinktą išlaidų kontrolės limitą. Prisijungęs prie savitarnos svetainės „PILDYK“, gali patogiai valdyti turimas paslaugas.
Vartotojas gali papildyti bet kurio „PILDYK“ numerio sąskaitą.
Vartotojas gali stebėti remontuojamo telefono (TELE2 telefonų techninės priežiūros centre) būseną.
iToDEV sukūrė mobiliąją aplikaciją naudodami „Agile“ metodologiją ir pažangius įrankius, tokius kaip: Xcode, Android Studio, GitLab, CI, CD ir Firebase. Taip pat buvo pasitelkti inovatyvūs DI paremti įrankiai: Tabnine, JetBrainsAI ir ChatGPT.
iToDEV testuotojai dirba vadovaudamiesi pasauliniu mastu pripažįstamu ISTQB standartu. Laikydamiesi BDD principų, pirmenybę teikiame galutinio vartotojo pasitenkinimui.
iToDEV frontend kūrimas pagrįstas moderniais, komponentų pagrindu veikiančiais framwork‘ais, kurie užtikrina lankstumą, našumą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Naudojamos geriausios praktikos, užtikrinančios optimalų veikimą ir vienodą vartotojo patirtį visose platformose.
iToDEV prioritetas programuojant – tvarkingas kodas, aiškios programuotojo atsakomybės ir saugumas. Mes laikomės OWASP gairių ir atliekame CVE analizę, taip pat SAST ir DAST skenavimus, siekdami užtikrinti aukščiausią programinės įrangos saugumo lygį.
Kurdami sprendimus, iToDEV orientuojasi į geriausią vartotojo patirtį. Prieš pradėdami kurti dizainą, detaliai išsiaiškiname vartotojų poreikį. Kuriame ir tobuliname prototipus, atsižvelgdami į vartotojų atsiliepimus bei skatiname glaudų bendradarbiavimą tarp įvairių sričių specialistų komandų.
Kupina inovatyvių funkcijų, ši programėlė suteikia klientams sklandų mobiliojo plano, duomenų naudojimo ir paskyros valdymą. Nuo realaus laiko duomenų sekimo iki asmeninių pasiūlymų – mobili aplikacija užtikrina patogią, vartotojui draugišką sąsają ir lengvą navigaciją. Funkcijos, tokios kaip sąskaitų apmokėjimas, plano keitimas ir momentinė klientų aptarnavimo pagalba, leidžia vartotojams greitai ir paprastai tvarkyti savo telekomunikacijų poreikius, suteikdamos visišką kontrolę ir ryšio užtikrinimą.
Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.