iToDev

Lietuvos paštas

Lietuvos paštas - nacionalinis pašto paslaugų teikėjas. Lietuvos paštas yra didžiausias pašto ir siuntų paslaugų teikėjas šalyje. Jis valdo 170 pašto skyrių ir daugiau nei 450 paštomatų turintį LP EXPRESS tinklą. Įmonė teikia ne tik tradicines pašto paslaugas, tačiau ir tam tikras finansines paslaugas - pensijų pristatymas ir mokesčių surinkimas.

Kliento poreikiai

Lietuvos pašto pagrindiniai tikslai buvo skaitmenizuoti ir didinti procesų efektyvumą, sudarant sąlygas darbuotojams atlikti daugiau užduočių per dieną, sumažinti žmogiškųjų klaidų skaičių ir pagerinti užduočių koordinavimą. Be to, siekta padidinti pajamas, siūlant platesnį paslaugų spektrą klientams pridedant ir partnerių paslaugas, bei didinti klientų pasitenkinimą teikiant aukštos kokybės paslaugas.

Lietuvos paštas

Pagrindinės funkcijos

Integracija su Lietuvos pašto sistemomis

MLIS sistemos integracija su esamomis Lietuvos pašto siuntų valdymo sistemomis, leidžiančiomis automatiškai kurti ir paskirstyti užduotis darbuotojams bei sinchronizuoti duomenis.

Integracija su mobiliais printeriais

Integracija suteikia galimybę darbuotojams spausdinti kvitus, pranešimus apie nepristatytas siuntas ar suteiktas paslaugas.

Darbas neturint interneto prieigos

Ši funkcija užtikrina nepertraukiamą darbą laikinai neturint interneto prieigos, didina programos naudojimo patogumą ir prisideda prie klientų pasitenkinimo didinimo nes paslaugos gali būti teikiamos klientams patogioje vietoje nepriklausomai nuo to ar ten yra interneto prieiga.

Užduočių valdymas

Administratoriaus panelės naudotojai gali kurti skirtingų tipų užduotis, priskirti jas darbuotojams, perskirstyti užduotis tarp darbuotojų, peržiūrėti užduočių būseną ir informaciją.

Ataskaitos

Sukurta sistema gali generuoti įvairių tipų ataskaitas, pateikti informaciją reikalingais pjūviais.

Buhalterija

Kiekvienas mobilus paštininkas, dirbantis su programėle, turi virtualią kasą, kurioje fiksuojami visi finansiniai sandoriai ir likučiai.

Brūkšninio (barkodo) kodo nuskaitymas

Brūkšninių kodų nuskaitymas supaprastina siuntų pristatymo procesą ir sistemos naudojimą, leidžia darbuotojams greitai surasti reikiamą užduotį ir ją efektyviai atlikti.

Projektui naudotos technologijos

Kokybės užtikrinimas

iToDEV testuotojai dirba vadovaudamiesi pasauliniu mastu pripažįstamu ISTQB standartu. Laikydamiesi BDD principų, pirmenybę teikiame galutinio vartotojo pasitenkinimui.

Front-end programavimas

iToDEV frontend kūrimas pagrįstas moderniais, komponentų pagrindu veikiančiais framwork‘ais, kurie užtikrina lankstumą, našumą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Naudojamos geriausios praktikos užtikrinančios optimalų veikimą ir vienodą vartotojo patirtį visose platformose.

Back-end programavimas

iToDEV programavimo prioritetas – tvarkingas kodas, aiškios programuotojo atsakomybės ir saugumas. Mes laikomės OWASP gairių ir atliekame CVE analizę, taip pat SAST ir DAST skenavimus, siekdami užtikrinti aukščiausią programinės įrangos saugumo lygį.

phpSymfonyMySQL

Sprendimas

Sukurta aplikacija mobiliems pašto darbuotojams, kuri leidžia teikti visas pašto paslaugas atvykus pas klientus. Aplikacija veikia nepriklausomai ar tuo metu yra interneto prieiga. Mobilią aplikaciją apjungėme su administravimo panele, kuri leidžia deleguoti užduotis paštininkams, matyti duomenis realiu laiku ir gauti įvairias ataskaitas. Mūsų sukurtą sistemą (aplikacija ir administravimo panelė) apjungėme su kitomis pašto naudojamomis sistemomis taip automatizuojant didelę dalį procesų. Sprendimas leido Lietuvos paštui patobulinti verslo procesus, optimizuoti infrastruktūrą ir darbo eigas bei pasiūlyti platesnį pašto paslaugų spektrą gyventojams, ypač kaimo vietovėse, patogesniu būdu.

Post of Lithuania

Pasikalbėkime apie Jūsų IT poreikius

Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.

Parašykite mums žinutę