iToDev

Frontu

Frontu - mobilių darbuotojų (technikų) valdymo ir užduočių jiems delegavimo sprendimas. Šis įrankis leidžia patogiai planuoti darbus bei surinkti informaciją apie patiriamas medžiagų ir laiko sąnaudas, atlikus darbus formuoti darbų atlikimo aktus. Frontu dažnu atveju veikia kaip papildoma sistema šalia verslo valdymo sistemos. Siekiant efektyvesnio proceso šios sistemos yra integruojamos.

Kliento poreikiai

Klientui reikėjo sistemos, kuri leistų efektyviai valdyti serviso padalinį bei matuoti jo veiklos rezultatus, patogiai planuoti darbus mobiliems technikams, stebėti darbų progresą ir kokybę. Taip pat buvo poreikis patogaus įrankio, į kurį mobilūs darbuotojai gautų jiems skirtas užduotis su visa lydinčia informacija – kliento kontaktais, darbų ir medžiagų sąrašu, informacija apie objektą. Pabaigus darbus buvo norima sugeneruoti skaitmeninį darbų atlikimo aktą, taip atsisakant popieriaus.

Frontu

Pagrindinės funkcijos

Darbuotojų/komandų valdymas

Funkcionalumas užtikrina galimybę vadovams valdyti komandas ar darbuotojus realiu laiku. Skirti užduotis, stebėti jų judėjimą ir palaikyti komunikaciją.

Efektyvus periodinių užduočių valdymas

Šis funkcionalumas užtikrina savalaikį periodinių užduočių automatinį priskyrimą darbuotojams. Tai ženkliai sumažina vadovo rankinio darbo poreikį ir užtikrina šių užduočių įvykdymą laiku.

Klientų parašų ir įvertinimų surinkimas

Darbuotojai be didelių pastangų gali susirinkti klientų parašus ant skaitmeninio darbų atlikimo akto bei gauti įvertinimą, kaip/ar patiko suteikta paslauga.

Nuotraukos ir klausimynai

Darbuotojai gali lengvai prisegti nuotrauką iš užduotis objekto, o užduotį baigiant yra galimybė užpildyti klausimyną, taip užtikrinant visos reikalingos informacijos surinkimą.

Darbo režimas be interneto

Ši funkcija užtikrina nepertraukiamą produktyvumą įvairiose situacijose, kai darbuotojas ne visada turi nuolatinę prieigą prie interneto.

Atliktų darbų istorija

Ši funkcija leidžia vartotojams peržiūrėti atliktų darbų istoriją bei identifikuoti pasikartojančius gedimus. Turint tokią informaciją, galima imtis prevencinių veiksmų.

Darbų planavimas realiu laiku

Šis funkcionalumas padidina įmonių lankstumą, leidžia efektyviau panaudoti turimus/atsilaisvinusius resursus.

Projektui naudotos technologijos

Back-end programavimas

iToDEV programavimo prioritetas – tvarkingas kodas, aiškios programuotojo atsakomybės ir saugumas. Mes laikomės OWASP gairių ir atliekame CVE analizę, taip pat SAST ir DAST skenavimus, siekdami užtikrinti aukščiausią programinės įrangos saugumo lygį.

awsphpSymfonyMySQL

Front-end programavimas

iToDEV frontend kūrimas pagrįstas moderniais, komponentų pagrindu veikiančiais framwork‘ais, kurie užtikrina lankstumą, našumą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Naudojamos geriausios praktikos, užtikrinančios optimalų veikimą ir vienodą vartotojo patirtį visose platformose.

Sprendimas

iToDEV išanalizavo kliento poreikį ir, remiantis analizės metu surinkta informacija, sukūrė sprendimą, išpildantį šį poreikį. Sistema matuoja darbo valandas, medžiagų sąnaudas. Turi patogų kalendorių užduočių planavimui bei žemėlapį, vizualiai perteikiantį užduočių ir darbuotojų lokacijas. Užduotys mobiliems darbuotojams siunčiamos į mobiliąją aplikaciją, kuri gali veikti ir neturint interneto. Aplikacija paprasta ir intuityvi, nereikalaujanti pastangų iš techninio darbuotojo. Programėlės pagalba technikai ne tik užpildo visą reikiamą informaciją apie užduotis, tačiau ir surenka klientų parašus ant suformuotų darbų atlikimo aktų.

Frontu

Pasikalbėkime apie Jūsų IT poreikius

Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.

Parašykite mums žinutę