iToDev

Bunasta

Bunasta – viena didžiausių specializuotų muitinės tarpininkavimo įmonių regione. Lietuvoje viena iš trijų siuntų naudoja šio kliento T1 deklaraciją. Bunasta turi vieną didžiausių garantinių fondų – 49 mln. eurų, apimančių krovinių gabenimą į/iš Europos Sąjungos ir kitų šalių.

Kliento poreikiai

Bunasta susidūrė su iššūkiu skaitmenizuojant T1 deklaracijų pateikimą. Klientas siekė sumažinti kaštus, patiriamus perkant licencijas specializuotai programinei įrangai kiekvienoje šalyje (LT, LV, PL, UK), turinčiai integracijas su tos šalies muitinės sistemomis. Naujas sprendimas turėjo optimizuoti deklaracijų pateikimo muitinei procesą, sumažinti apdorojimo laiką ir klaidų tikimybę.

Bunasta

Pagrindinės funkcijos

T1 deklaracijos kūrimas:

ne tik supaprastina mokesčių deklaravimo procesą, bet ir suteikia vartotojams skaitmeninį jų deklaracijų įrašą, kuris palengvina prieigą bei atitikties užtikrinimą.

Redagavimas:

pagerina bendrą mokesčių deklaravimo patirtį, leidžia vartotojams koreguoti savo deklaracijas ir užtikrina atitiktį be jokio vargo.

Dokumentų saugojimas:

Vartotojai gali lengvai įkelti ir tvarkyti papildomus dokumentus, tokius kaip kvitai ar kiti reikalingi dokumentai, skaitmeninėje platformoje. Ši funkcija taip pat užtikrina, kad visi susiję dokumentai būtų saugomi kartu su T1 deklaracija.

Dirbtinio intelekto sprendimai:

Dirbtinis intelektas analizuoja užpildytus duomenis, nustatydamas neatitikimus ar klaidas pagal iš anksto nustatytus kriterijus. Sistema suefektyvina duomenų tikrinimą, kuris sumažina netikslumų riziką ir optimizuoja mokesčių deklaravimo procesą.

T1 pateikimas muitinei:

Naudodamiesi šia funkcija, vartotojai gali elektroniniu būdu pateikti savo T1 deklaracijas tiesiai muitinės sistemoms, išvengdami rankinio dokumentų pildymo. Ši galimybė užtikrina greitą ir efektyvų pateikimo procesą, didina atitiktį reikalavimams ir mažina administracinę naštą.

Komunikacija:

Ši funkcija leidžia vartotojams skaitmeniniu būdu keistis žinutėmis. Naudodamiesi saugia ir efektyvia platforma, vartotojai gali bendrauti, teikti dokumentus bei gauti atnaujinimus realiuoju laiku, taip supaprastinamas informacijos apsikeitimas.

Vartotojų valdymas:

Šis įrankis suteikia administratoriams patogų valdymo skydelį, skirtą vartotojų paskyrų kūrimui, priežiūrai ir modifikavimui sistemoje.

Administracinis valdymo skydas:

suteikia realaus laiko įžvalgas apie duomenų sinchronizavimo būseną ir eigą, užtikrindamas skaidrumą ir efektyvumą su muitinės operacijomis susijusiuose procesuose.

Projektui naudotos technologijos

Verslo analizė

Sėkmingas projektas turi prasidėti nuo kliento poreikio ir procesų supratimo. Tam reikalinga verslo procesų analizė. Verslo analizė apima naudojimo atvejų diagramos, išsamių vartotojų istorijos, srautų ir sekos diagramos ir vizualinių maketų (wireframes) parengimą. Visa tai padeda geriau suprasti ir procesus, ir būsimos sistemos veikimą.

Vartotojo patirtis ir dizainas (UX/UI)

Kuriant UX/UI dizainą buvo detaliai išsiaiškinti vartotojo poreikiai, kuriami prototipai ir renkami vartotojų atsiliepimai. Bendradarbiavo skirtingų kompetencijų turinčios komandos.

Back-end programavimas

iToDEV programavimo prioritetas – tvarkingas kodas, aiškios programuotojo atsakomybės ir saugumas. Mes laikomės OWASP gairių ir atliekame CVE analizę, taip pat SAST ir DAST skenavimus, siekdami užtikrinti aukščiausią programinės įrangos saugumo lygį.

phpSymfony

Front-end programavimas

iToDEV frontend kūrimas pagrįstas moderniais, komponentų pagrindu veikiančiais framwork‘ais, kurie užtikrina lankstumą, našumą ir nepriekaištingą vartotojo patirtį. Naudojamos geriausios praktikos, užtikrinančios optimalų veikimą ir vienodą vartotojo patirtį visose platformose.

Angular

Kokybės užtikrinimas

iToDEV testuotojai dirba vadovaudamiesi pasauliniu mastu pripažįstamu ISTQB standartu. Laikydamiesi BDD principų, pirmenybę teikiame galutinio vartotojo pasitenkinimui.

Sprendimas

Naujoji programinė įranga apima integracijas su keturių šalių muitinėmis (LT, PL, LV, UK), pateikdama universalų sprendimą visiems „Bunasta“ brokeriams, dirbantiems šiuose regionuose. Ypač svarbu tai, kad ji pašalina T1 deklaracijų lokalios programinės įrangos licencijų poreikį minėtose šalyse. Ši sistema leidžia „Bunasta“ brokeriams efektyviai parengti ir pateikti T1 deklaracijas perpus greičiau nei įprastai, naudojant kontrolės ir klaidų aptikimo funkcijas, kurios reikšmingai sumažina klaidų skaičių.

Bunasta

Pasikalbėkime apie Jūsų IT poreikius

Susidūrėte su iššūkiais? Ieškote sprendimo kaip skaitmenizuoti ar automatizuoti verslo procesus? Planuojate vystyti mobiliąją aplikaciją ar internetinę platformą? Tikrai padėsime - susisiekite.

Parašykite mums žinutę